otrdiena, 2012. gada 29. maijs

labi aizmirstais vecais

Tā, reciklētās matu lentes joprojām gaida (matos), bet es par kaut ko citu.
Man bija kurpes. Blāvi rozā, zamšādas, pirktas humpalā- tātad, jau sākotnēji ne ideālā stāvoklī. Pēc gada vai divu valkāšanas tās kļuva neglābjamas. Un to krāsa arī nebija funkcionāla un nemaz ne tik glīti izskatījās ar ādas krāsu. Domāju tās pārkrāsot, taču saskāros ar to, ka krāsas ir paredzētas vai nu ādai vai nu sintētikai- bet man nav ne jausmas un uz kurpēm nekāda marķējuma.
Un tad Ilona man atgādināja (šausmas, kā es varēju aizmirst!), ka uz pasaules pastāv mans iemīļotais izgudrojums- permanentais marķieris! Un man tie bija pat 2 - melns un rozā. Un vienu vakaru, klausoties, kā bērns blakus skatās "Simpsonu" 5.sezonu, tapa jaunas kurpes. Fotogrāfijas- pusceļā))
 
 

13 comments:

kores teica...

forši un radoši :)

Aija Elliņa teica...

Ļoti smuki! :)

Una teica...

Izlasot virsrakstu, nodomāju, ka esi nopirkusi jaunas kurpes, kas pēc savas uzbūves traki līdzīgas vecajām... :)

dace teica...

Gluži kā jaunas. Un slava vien kurpītēm, kuras kalpo jau daudzus gadus, jo parasti viņas tā nedara...

Madara teica...

i nepateiksi ka lietotas. tiešām kā jaunas :)

Irēna teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Irēna teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Irēna teica...

kolosāla pārveide! Tu varētu noņemt to burtu pārbaudi, tas jau kļūst nesalasāmi, mēginu jau 3.reizi

Anita teica...

Paldies, es arī priecājos un vinnēju dzirkstošo no kolēģes, kura uzskata, ka pārzina manu garderobi)) Viņa apgalvoja, ka nekad nav redzējusi šīs kurpes:)

Irēna, man likās, ka es to noņēmu jau pirms gada, kad to visi masveida darīja... Paskatīšos, varbūt kaut kur kādu ķeksi atstāju.

Laine teica...

Superīgākās kurpes!
Tiešām! Pavisam citādas! Tā teikt - ļohkim dvižeņjem ruki... :)

Anita teica...

Nēee, Laine, ļogkogo dvižeņija gan nebija- viena kurpe- viena filma, 1.5 stundas))

SiStro teica...

Par darbiņu ar ŠĀDU rezultātu es dotu medaļu! :D

Anita teica...

paldies par medaļu, lepošos ar to!:D