piektdiena, 2012. gada 6. janvāris

kiča šarms

neskatoties uz to, ka savā ikdienā es samērā atturīgi ģērbjos un mans dzīvoklis caurmērā ir drīzāk gaumīgs, nekā vājprātīgs, es esmu ļoti liela kiča fane. Man patīk gliteri, Svarovska kristāli, plastmasas balodīši un stirnas, leoparda zeķubikses, auduma rozes, E.Patmalnieces frizūra un tā tālāk. Vienīgā prasība- lai tas nebūtu pilnīgā nopietnībā. Kas gan padara robežas ļoti striktas:)
Tātad, šodien man ir gredzeni. Šausmīgi grezni un skaisti un tie bija man pirkstos sagaidot Jauno gadu. Ideju taisīt gredzenus uz parastās gumijas ieraudzījām ar Ilonu "Istabā" (izpildījums gan bija so-so, cenas nepavisam ne adekvātas) un ļoti iedvesmojamies. Visos šos izgatavoja Ilona speciāli JG naktij- domāju, ka tie vēl noderēs citos svētkos, mēs parasti tā tos arī svinam:)) Tātad, iesaku visiem- parasta gaišā vai melnā gumija un jūsu iespējas ir neierobežotas!
 
Un tad vēl šodien mans bērns atklāja Fotošopa iespējas:)) Kas, protams, ir visai dabiski (it īpaši atceroties, kā manā augstskolā to atklāja pusmūža mākslinieki), baidos tikai, ka tagad dabūs trūkties visi viņa sociālie tīkli, jo īpaši jau viņam patika visvājprātīgākie filtri- mozaīkas un plastikāta:)) Žēl, ka tā arī neiemācījos taisīt zelta rāmīšus, derētu šai mākslai.

2 komentāri:

Irēna teica...

piemērotas svētku rotas!

Madara teica...

kičīgi skaisti :)