otrdiena, 2012. gada 17. janvāris

sīklietu uzglabāšanai

īpaši sīk-rokdarbu detaļu un sīk-lego detaļu. Man patīk. Elementāri- pielīmēt jebkādu plastmasas zvēru vai citu rotaļlietu un nokrāsot kopā ar vāku. Taču nojaušu ka labs efekts būs tikai izmantojot aerosola krāsu. Neesmu redzējusi to nelielos tilpumos, jāpārbauda.
Fotogrāfija no mājaslapas housetohome.co.uk.

3 komentāri:

Irēna teica...

jauka ideja!

Neparastais pulveris teica...

Izskatās ļoti feini un vienkārši uztaisāmi :).
Man tikai vienmēr bail, ka bērni stikla burkas viegli var saplēst, tādēļ es laikam šo ideju izmantotu, lai uztaisītu sīklietu glabātuvi no plastmasas vai metāla traukiem.

Anita teica...

Jā, man arī ir iela vēlme īstenot, tuvākajās dienās ievērtēšu celtniecības veikalā aerosolus.

es domāju, ka ja ir mazi bērni, plastmasas trauks varētu būt laba alternatīva, tikai cauri nevarēs redzēt, tas tāds trūkums.