pirmdiena, 2012. gada 12. marts

Atgriešanās pie kraftiem, diena pirmā.

Ziema nebija gara, bet vienalga iestājies pavasara panīkums. Ar enerģijas trūkumu un rutīnas triumfu. Un te pēkšņi izrādījās, ka šī nedēļa man ir praktiski brīva, jo darbā notiek megaremonts. Un es interpretēju to kā signālu- kaut kas jādara. Un tā kā ir pilnīgi skaidrs, ka vislabāk mani mobilizē dažāda veida apņemšanās, tad es nolēmu, ka šī nedēļa būs mans personīgais kraftu festivāls. Katru dienu- minimums viens.
Un šodien es beidzot nomainīju lampai ziemas dekorāciju- tamborētas vilnas puķes, pārsvarā sarkanas- uz sezonai atbilstošām- kokvilnas un pasteļtoņos. Tamborēšanas tehnoloģiju neaprakstīšu, to man iemācīja 4.klasē:)
Un tad vēl nāk dažādi pavasara svētki manās mājās un skatoties no rīta ar bērnu Simpsonus, salīmēju kaudzi karodziņu- mafinu un citu saldumu dekorus. Mazie koka irbulīši+krāsainais papīrs+līmes zīmulis. Diemžēl, irbulīši izbeidzās, turpināšu rīt:)
 
 

4 komentāri:

Sarkanā Biete teica...

Es laikam kaut kā nepareizi uz to radoši kraftīgo lietu skatos reizēm - pārāk paļaujos uz mūzu, nevis plānotāju dienišķo. Man būs jāseko Tavam piemēram, un jāsāk sevi nedaudz vairāk disciplinēt - saplānot pa dienām vai kaut kā tamlīdzīgi.
Mafinu karodziņi - dikti jauki pavasarīgi:) - un to nekad nav par daudz!

Anita teica...

Nuu, es domāju, ka katram savas stratēģijas, šī ne vieim derēs:) Parasti jau es neplānoju (tikai pirms lieiem svētkiem) un nekādus mērķus sev šajā jomā nespraužu. Vienkārši man radās sajūta, ka jau kādu mēnesi neko interesant nedaru ne tāpēc, ka mūzas nav (periodiski pierakstu kādu radušos ideju- tātad ir?), bet tāpēc, ka vispārējā ķermeņa un sajūtu avitaminozē sekoju inercei.

Anonīms teica...

Loti patiik karodzini! :) Ieva

Anita teica...

Paldies, Ieva, man arī patīk:) Ēriks šodien jau izrotāja torti.