trešdiena, 2012. gada 28. marts

Pavasara prieki - Urbis un Bambuss!


Kas ir sievietes uzticamākais draugs? gejs? briljanti? nē - Urbis. Mana māsa teica, ka Urbis atrisina 99% visu problēmu, kas var rasties dzīvē. Un es viņai piekrītu. Jo šajā nedēļas nogalē mēs abas sadūšojāmies un katra savās mājās pirmo reizi mūža veicām Urbšanu. Un turpmāk nekas vairs nevar būt tā, kā bija agrāk. Viss kļūst sasniedzams un izdarāms!..Un cik svarīgs un kompetents izskatās urbjošs cilvēks - skat. bildē!
Mana māsa savienoja ļurcīgu koka plauktu ar mūra sienu, nostiprinot plauktu, uz kura salikti smagi trauki un mazā cepeškrāsns.

Savukārt es savienoju grāmatplauktu un ārējo mūra sienu, lai izveidotos maza garderobes niša. Mana inovācija, ar kuru es bezgala lepojos, ir bambusa izmantošana šķerskokam. Visādas aizkaru stangas nederēja, jo man vajadzēja kaut ko tikai 60 cm garu. Un es zināju, ka dārzkopības veikalā Kurmītis bambusi ir vienmēr. 45 santīmi, un es tiku pie kāta gandrīz savā augumā (tam bija īstais biezums). Jā, bambuss nav ideāli taisns, un to var redzēt. Toties stiprs, ekoloģisks un ekonomisks!

Ja kas, bambuss man dzīvo vēl arī virtuvē - kā stanga mazam aizkariņam, aiz kura ir miskaste. Aizkariņš protams galīgi improvizēts, ātrumā izveidots ar skavotāju un dažām lentītēm, bet kārtīga saimniece uzšūs smuku un būs labi! mans know-how šeit ir stangas ievietošana bez jebkādiem stiprinājumiem - vnk garums tāds, lai stingri ievietojas starp abām skapīšu sienām.

3 komentāri:

Madara teica...

jā urbis ir laba lieta :D

dace teica...

man no urbja vēl bail. Bet ja 99% tad 99%. ;)

Ilona teica...

Dace, man arī vienmēr bija bail! es biju pārliecināta,ka šams man uzsprāgs rokās, vai arī es izārdīšu visu sienu! bet izrādījās gana kontrolējams. Vajag sagaidīt tādu varonīgu noskaņojumu un uz priekšu (alkoholu gan lietot neiesaku!:)..